onsdag den 28. marts 2012

Susannes sjal

Da Susanne og jeg forleden var til håndarbejdsmesse i Middelfart blev Susanne helt forelsket i dette garn:
Als Susanne und ich neulichst auf der Handarbeitsmesse in Middelfart waren verliebte Susanne sich in dieses Garn


Da sie  aber momentan überhaupt keine Zeit zum stricken hat, wollte sie es nicht kaufen. Doch immer wieder kreiste sie um das Garn herum
Da hun for tiden overhovedet ikke kan finde tid til at strikke ville hun ikke købe barnet, men igen og igen kredsede hun rundt om garnet.

Det kunne jeg simpelthen ikke holde ud at se på, og foreslog hende, at købe det og så skulle jeg nok strikke et sjal til hende.
Das konnte ich nicht mit ansehen und schlug vor sie solle das Garn kaufen und ich würde ihr dann einTuch daraus stricken.


   
Hier nun das fertige Resultat. Ich denke es wird ihr gefallen?

Her ses det færdige resultat. Jeg tror hun vil synes om det.




1 kommentar:

  1. Dét er et lækkert garn. Forstår godt at hun kredsede om det. Godt at hun har dig, der bare er lynhurtig med pindene;-) Hvor er det blevet smukt.
    Knus Kis

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com