tirsdag den 23. februar 2016

Fletstrik, teststrik ...

Jakken i fletstrik er allerede flere dage hos ejermanden/kvinden.


Den er strikket i Peruvian Highland. Opskriften er i Maries Ideer 1/2015.

Der er ikke strikket lommer og ærmerne fik også en koralfarvet start efter datterens ønske.

Alt i alt et dejligt projekt og den bliver brugt flittig.

 

Jeg er så også blevet teststrikker. De her sokker blev det til.

Mønster og strikkekit kan du finde her

Ja og dem her, et par fingerløse handsker, blev også teststrikket og er sikkert også snart til at købe hos Susanne.

Nu er det jo ikke sådan at jeg har glemt islænderen til gemalen. Nej, nej den vokser også lidt indimellem. Rent faktisk er jeg allerede halvvejs med ærme nr. 2

Og så har jeg også fået gang i rokken igen. Det går bare derud af

Og nye spoler er ved at blive fyldt...

Faktisk får jeg i øjeblikket rigtig meget af hånden, og det er en rigtig dejlig fornemmelse og skaber endnu mere energi.

God uge til jer derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com