fredag den 30. marts 2012

Selvforkælelsesweekend i august

Så står der selvforkælelsesweekend på programmet d. 25. og 26. august. En weekend med strik og velvære i "Tind Textil & Kunst". 

Det er Hanne Pjedsted der er instruktør i temaet "strukturstrik og design din egen model", hvor det handler "om strik og design af den personlige model fra et strukturmønster til et personligt overfladedesign og fra en god basismodel til din egen modelidé, nyt personligt design og papirmønster".

Programmet ser meget lovende ud: masser af strik, fortælling af en lokal om livet ved Stadil fjord, afspændingsøvelser, gåture. 

Lyder det ikke bare godt? Jeg ved der endnu er pladser ledige, så måske kunne det også friste dig??

Jeg glæder mig helt vildt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com