onsdag den 25. august 2010

Det bliver køligere/Es wird kälter

Med henblik på det forestående efterår blev denne sjal færdig (det gav så et lillebitte hul i garnlageret). Garnet er fra Hjertegarn, som jeg pga. farverne (der så alligevel ikke var som jeg havde forventet) købte på Håndarbejdsmessen i Middelfart i marts måned.

In Hinblick auf den bevorstehenden Herbst wurde dieser Schal fertig (ein klitzekleines Loch im Garnlager). Die Wolle ist von Hjertegarn. Ich habe es aufgrund der Farben gekauft (die dann doch nicht so waren wie ich erwartet hatte).

 
Som led i  min oprydningsaktion fik jeg så også krydsnøglet alt mit garn jeg har fået spundet i løbet af de sidste måneder.
Im Zuge meiner Aufräumaktion habe ich dann auch endlich all das Garn dass ich im Laufe der letzten Monate gesponnen habe gewickelt bekommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com