onsdag den 18. august 2010

Aktiv igen/Wieder aktiv

Ja, det er ved at være lang tid siden, at jeg har været inde  her, og endnu længere siden at jeg kunne vise noget frem. Men foråret og sommeren har ligesom ikke været efter aktiviteter på dette område, kun i meget begrænset omfang. Nu har vi fat på den sidste ferieuge, og så starter hverdagen igen, men jeg håber at der nu igen bliver mere tid til at komme i gang med at strikke, spinde og væve.

Ja, es ist schon sehr lange her, dass ich hier tätig war und noch länger her, dass ich was zum zeigen und berichten hatte. Aber das Frühjahr und der Sommer gaben irgendwie nicht die Zeit und Muse auf diesem Gebiet tätig zu werden, nur in sehr bescheidenen Umfang. Jetzt sind wir in der letzten Urlaubswoche und dann jat der Alltag uns wieder. Aber ich hoffe sehr, dass ich mehr Zeit haben werde um zu stricken, spinnen und zu weben.




Lidt har jeg så i dag at vise. Øverste billede er spundet BFL som så blev til min første møbius. Hjernen har nok været slået fra da jeg beregnede maskerne for den er blevet rimelig stor. Her ses den inden den er blevet spændt. Så det må blive til endnu en møbius, der så passer.

En klein wenig habe ich heute dann doch zu zeigen. Das oberste Bild ist gesponnenes BFL, welches dann zu meinen ersten Möbius wurde. Mein Hirn ist aber abscheinend beim berechnen der anzuschlagenen Maschen inaktiv gewesen, denn der Möbius ist sehr gross geworden. Hier sieht man ihn bevor er gespannt wurde. Also muss es noch mal einen Möbius geben, der dann hoffentlich passt.
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com