mandag den 8. marts 2010

Overvejelser/Überlegungen

Jeg er helt rundt på gulvet! Væveriet går nu rigtig godt - og det er bare så sjovt! (Billeder af forsøg nr. 2 kommer en af de næste dage). MEN nu går jeg og overvejer om jeg måske hellere skulle investere i en skaftevæv i stedet for en rammevæv????
Tanker over tanker - virkelig en beslutning der skal overvejes nøje. Jeg tenderer allerede mere til en skaftevæv, men helt sikker er jeg ikke. Hvad siger du?

Ich bin total von der Rolle! Das Weben klappt jetzt super - und macht richtig Spass! (Bilder von meinem 2. Versuch kommen in den nächsten Tagen). ABER nun gehe ich und überlege, ob ich vielleicht lieber in ein Webstuhl investieren sollte anstatt den Webrahmen zu kaufen????
Gedanken über Gedanken - eine Entscheidung die genauestens überlegt werden soll. Ich tendiere zwar schon hin zu einen Webstuhl, aber ganz sicher bin ich mir nicht. Was meinst du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com