onsdag den 10. marts 2010

Næste forsøg/nächster Versuch






Hier nun die versprochenen Bilder meines 2. Webversuches. Dies mal ging alles reibungslos, und ich muss sagen, ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis. Klar die Kanten sind noch nicht 1A, aber es ist ja auch kein Meister vom Himmel gefallen. Es hat mir einen riesen Spass gemacht.

Her er så billederne af mit 2. væveforsøg. Denne gang gik det hele som en leg, og jeg er meget tilfreds med resultatet. Kanterne er endnu ikke 100 % som de skal være, men øvelse gør mester, og for at være anden gang jeg væver er de ikke blevet så ringe endda. Jeg har virkelig hygget mig med arbejdet. Trenden har jeg i øvrigt sat op på den "hurtige måde" som Jette viste os på Spindeforeningens generalforsamling.

1 kommentar:

  1. Synes du er kjempeflink, og så den herlige fargen du har benyttet! Lykke til!

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com