onsdag den 23. december 2015

Christmas

Så er det igen jul. Juletræet står pyntet, alt er klart, så vi kan nyde de kommende dage.

De sidste julegaver blev også rettidig færdige.

Sweateren "Sir Lancelot", Drops design.
 
 
 
Og lige et sæt til de kolde dage, som vi så jo IKKE har.
 
Und schon ist es wieder Weihnachten. Der Tannenbaum ist fertig geschmückt, auch alles andere ist parat, so daß wir die kommenden Tage genießen können. Auch die letzten Geschenke wurden rechtzeitig fertig. Ob jedoch die Handschuhe und die Mütze überhaupt gebraucht werden bei den frühlingshaften Temperaturen??
 
Jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår. Håber I fortsat vil følge med her, og en kommentar ville jeg da heller ikke blive ked af ;-)
 
Ich wünsche Euch eine frohe Weihnacht und ein gutes Neujahr. Ich hoffe, daß Ihr auch weiterhin hier mitlesen werdet, und über Kommentare würde ich mich auch sehr freuen.
 
MERRY CHRISTMAS

 

 

1 kommentar:

  1. Jeg ved at modtagerne af dine smukke ting har fortjent dem og de bliver da helt sikkert glade for dem, selvom vi nærmest har forårstemperaturer. Knus Kis

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com