tirsdag den 22. november 2011

Julegave/Weihnachtsgeschenk

Der findes gode dage, mindre gode dage, og dage der er helt specielle. Dagen i dag blev en helt speciel dag da jeg tømte postkassen. En pakke fra Karin, formand for Spindeforeningen 
Jamen dog, jeg havde da ikke bestilt noget. Nej en julegave fra Spindeforeningen !!! Jeg blev bare så glad. Jo Spindeforeningen er virkelig en god forening. Altid får man hjælp hvis der er behov herfor, super gode arrangementer, og utrolig søde og dejlige medlemmer. 

Julegave fra Spindeforeningen


Es gibt gute Tage, weniger gute Tage und ganz spezielle Tage. Heute wurde es ein spezieller Tag als ich den Briefkasten leerte. Ein Päckchen von Karin, der Vorsitzenden vom dän. Spinngilde
Ich war sehr überrascht, denn ich hatte doch garnichts bestellt. Und nein, es war keine Bestellung, sondern ein Weihnachtsgeschenk der Gilde. Ich habe mich irre gefreut. Ein toller Verein, der ganz hervorragende Arrangements auf die Beine stellt, wo man immer Hilfe bekommt wenn man fragt, und mit unheimlich nette und liebenswürdige Mitglieder.

1 kommentar:

  1. Hej Birte
    Ja hvor er vi heldige at være medlem af Spindeforeningen. Sikke lækre fibre du har fået og jeg er sikker på at der kommer at lækkert stykke strik ud af det ;-)

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com