søndag den 6. november 2011

Travlhed/Eile geboten

Nu får jeg sandelig travlt! Om godt 5 uger skal jeg opereres i min venstre hånd, og indtil da er der utrolig meget der skal ordnes. Så jeg har lavet en to-do-liste - ikke kun hvad strikke og spinde angår - nej også alle de andre gøremål der hører med til livet, og jeg synes bare det virker ret så uoverskueligt at skulle nå alle de ting, inden jeg bliver delvis "handicappet". Godt nok er det "kun" venstre hånd der så ikke kan bruges i et godt stykke tid, men de fleste ting gøres nu bedst med begge hænder. Nå det nytter ikke at få endnu flere grå hår, når alt er overstået så kan jeg jo igen rigtig komme i gang, uden smerter og gener.
For at komme tilbage til min to-do-liste, så var denne vest (vinkelvest Paula) også på den. Her i en dejlig efterårsfarve, som desværre ikke kommer så tydelig frem på billedet.


Eile ist jetzt geboten, In gut 5 Wochen werde ich an der linken Hand operiert, und bis dahin gibt es noch allerhand zu erledigen. Nicht nur was das Stricken und Spinnen anbelangt auch all die anderen Dinge die zum alltäglichen Leben dazu gehören. Ich habe eine to-do-Liste angefertigt, und finde es momentan kaum überschaubar, wie ich das alles schaffen soll ehe ich teilweise "gehandicapt" bin. Zwar ist es "nur" die linke Hand, aber die meisten Dinge macht man doch am besten beidhändig. Es nützt nichts noch mehr graue Haare zu bekommen, wenn nachher alles überstanden ist, kann ich dann ja wieder richtig loslegen, ohne Schmerzen. 
Um auf meine to-do-Liste zurück zu kommen so war auch diese Weste drin enthalten. Ihr kennt sie schon, dies Mal ist sie jedoch für mich und in einem wunderschönen "Herbstbraun", welches jedoch auf dem Bild leider nicht so schön hervorkommt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com