fredag den 23. oktober 2015

Camomille

Solskinsvejr = fotovejr. Min Camomille er allerede færdig et lille stykke tid, men det har bare været for mørkt og gråt til at tage billeder. 
Jeg har strikket den i Tweed fra Garngaragen og Superfine Alpaca fra Garnudsalg. De to tråde giver et godt samspil farvemæssigt. Og jeg elsker efterårets farver. 




Somnenschein = Fotowetter. Mein Camomille Tuch ist schon eine Weile fertig, aber das Wetter war nun garnicht zum fotografieren. 
Gestrickt habe ich mit einem Faden Tweed und einem Faden Superfine Alpaca. Die beiden Fäden harmonieren farblich unheimlich toll miteinander. Und ich liebe alle Herbstfarben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com