lørdag den 26. april 2014

Ejstrupholm rok

I går har jeg givet mig selv en fødselsdagsgave i forud. En Ejstrupholm - en fantastisk rok, som jeg har hygget mig med på terrassen i dag.

Gestern habe ich mir im Voraus selber ein Geburtstagsgeschenk gemacht. Ein Ejstrupholm Spinnrad. Ein tolles Rad, und der heutige Nachmittag wurde bei schönstem Wetter auf der Terrasse verbracht.


Zusammen mit dem Spinnrad bekam ich einen Sack voller Wolle und einen Beutel Alpaca. Teilweise habe ich es schon gewaschen und liegt jetzt zum Trocknen. Bilder gibts in Kürze.


Med i købet af rokken var en stor pose uld og en mindre pose alpaca. Halvdelen er vasket og ligger nu og tørrer. Billeder kommer i de næste dage.

 

God lørdag.

Einen schönen Samstag

 

 

1 kommentar:

  1. Ja det er en smuk og velholdt rok du har fået dig:-)

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com