fredag den 31. december 2010

Godt nytår/Ein frohes neues Jahr

Tænk, så har vi igen årets sidste dag! Hvor hurtig tiden dog går. Når jeg ser tilbage på dette år, så har det været et år med godt og ondt, men heldigvis overvejende godt! Dejlige højdepunkter så som fødslen af Mia, Betinas studentereksamen, Jürgen og Stines bryllup. Men også triste begivenheder, så som at vi lige her i julen måtte tage afsked med min bror efter svær sygdom. Sorg og glæde ligger tæt op af hinanden.
Rent hobbymæssigt må jeg sige har det været et godt år for mig. Oprydningen, det at komme af med balasten, har været en rigtig god ting. Spindemæssigt har jeg udviklet mig en hel del, har haft stor glæde af sammenkomsterne med pigerne fra Spindeforeningen. Strikkemæssigt har jeg fået lidt bugt på alt mit forråd - men der skal stadigvæk gøres en stor indsats for at nå bunden. Hvad så væveriet angår, ja da er der ikke noget positivt at forlyde. Så det bliver et af mine nytårsønsker, at få tid til at komme i gang med at væve!

Jeg vil sige tak til alle jer der jævnligt kigger forbi i min blog, efterlader søde kommentarer- hvad ville en blog være uden kommentarer - og håber på at I også vil kigge forbi i det kommende år.

Et godt nytår, sundhed og glæde og et år med megen tid til at være kreativ og kunne dyrke jeres interesser!
Tak for året der gik!

                                      Godt nytår!
 

Kaum zu glauben, dass schon wieder Silvester ist! Wie schnell doch die Zeit vergeht. Wenn ich auf dies Jahr zurück blicke, stelle ich fest, dass es ein Jahr mit freudigen und traurigen Begebenheiten war. Die freudigen Begebenheiten überwogen jedoch, gottseidank. Besonders erfreuliche Begebenheiten waren so z. B. die Geburt von Mia, das Abitur von Betina und die Hochzeit von Jürgen und Stine. Zu den traurigen Begebenheiten ist zu erwähnen der Abschied von meinem Bruder, der nach schwerer Krankheit Weihnachten von uns gegangen ist. Freud und Leid liegen eben sehr nah bei einander.
Hobbymässig war dies Jahr sehr positiv für mich. Ein Highlight war das Entrümpeln, - Ballast werfen. Spinntechnisch habe ich mich dies Jahr weiter entwickeln können. Habe die Treffen mit den Frauen vom Spindeforening sehr genossen. Stricktechnisch gesehen kann ich auch nicht klagen. So habe ich es geschafft ein Teil meiner Bestände zu verarbeiten, aber noch ist genügend vorhanden. Was die Weberei anbelangt, da kann ich leider nichts positives melden. So wird dies ein Neujahrswunsch sein, im kommenden Jahr endlich damit anzufangen.

Ich möchte mich bei Euch allen bedanken, die regelmässig hier vorbeischauen und nette Kommentare hinterlassen - was wäre ein Blog ohne Kommentare?! Und ich hoffe, dass Ihr auch im kommenden Jahr wieder vorbeischaut.

Ich wünsche euch ein frohes neues Jahr, Gesundheit und viele Stunden in denen Ihr euer Hobby widmen könnt!
                                                      

                                   Ein frohes Neujahr!

2 kommentarer:

  1. Kære Birte
    Også et godt nytår til dig og dine, med glædelige begivenheder i vente. Jeg håber at vi snart kan ses i Broager igen. Det er altid så hyggeligt.
    Tak for din søde kommentar:-)
    Knus Kis

    SvarSlet
  2. Også et velment ønske om et godt 2011 til dig og dine. Håber på at vi ses til et eller andet arrangement i løbet af det nye år.

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com